Συνιστούμε

Νους υγιής εν σώματι υγιή

Η καθιστική ζωή θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ιατρικό πρόβλημα, ούτως ώστε να βρεθούν και θεραπείες γι' αυτήν! Η παρατεταμένη έλλειψη άσκησης, όπως αυτή που κατά κανόνα βιώνουν οι εργαζόμενοι σε γραφεία, προκαλεί αλλαγές σε όλο το σώμα: Τα οστά και οι μύες εξασθενούν, ο όγκος του αίματος μπορεί να μειωθεί, η αντοχή περιορίζεται και η καρδιά αναγκάζεται να χτυπάει πιο δυνατά σε κάθε κίνηση του σώματος. Όταν οι άνθρωποι με αυτά τα χαρακτηριστικά προσπαθήσουν να κάνουν κάτι κοπιώδες, γρήγορα κουράζονται και συχνά εκδηλώνουν προβλήματα όπως η ζαλάδα, με συνέπεια να εγκαταλείπουν την προσπάθεια.

Ασκηθείτε με μέτριας έντασης αεροβική δραστηριότηταγια τουλάχιστον 30 λεπτά, πέντε μέρες τη βδομάδα με βάδισμα, χορό, γιόγκα και άλλες κινητικές ασκήσεις . Αλλιώς, ασκηθείτε με έντονη αεροβική δραστηριότητα για τουλάχιστον 20 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα.
Μπορείτε να κάνετε συνδυασμό μέτριας και έντονης δραστηριότητας. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να περπατάει ζωηρά για 30 λεπτά δύο φορές την εβδομάδα και να κάνει τζόκινγκ (ελαφρό τροχάδην) για 20 λεπτά δύο άλλες μέρες της εβδομάδας.
Έντονης έντασης δραστηριότητα, όπως το τζόκινγκ, προκαλεί αύξηση των καρδιακών παλμών-σφυγμών και των αναπνοών.
Επιπλέον, οι ενήλικες θα ωφεληθούν αν τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ασκούνται με χρήση των μεγάλων μυών του σώματος, ως οι τετρακέφαλοι κ.ά. Δραστηριότητα η οποία αυξάνει τη μυϊκή δύναμη και αντοχή.
Επειδή η σχέση μεταξύ της υγείας και της φυσικής δραστηριότητας είναι «δοσοεξαρτόμενη», άνθρωποι που επιθυμούν να βελτιώσουν περαιτέρω τη φόρμα τους, να μειώσουν τον κίνδυνο χρονίων παθήσεων και αναπηριών ή να αποφύγουν παθολογική πρόσληψη βάρους, πιθανότατα θα ωφεληθούν αυξάνοντας τα ελάχιστα όρια που συνιστώνται για σωματική δραστηριότητα.


Βάλτε το σώμα σας σε διαδικασία άθλησης, ανεβάστε τους χτύπους της καρδιάς σας και να είστε σίγουροι πως και αυτή θα σας το ανταπωδώσει !!